Van aankomst tot nu! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Sven Broekman - WaarBenJij.nu Van aankomst tot nu! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Sven Broekman - WaarBenJij.nu

Van aankomst tot nu!

Door: Sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

22 Juni 2014 | Nederland, Zwolle

Ons eerste verslag sinds onze arrival in Thailand. We zijn op woensdag 18 juni geland op Bangkok Suvarnabhumi airport. Dit was flinke omschakeling: andere mensen, taal, eten en rijstijl. Kortom een heel andere cultuur. Van Suvarnabhumi airport met de taxi naar Don Meung airport Bangkok voor 500 baht, ongeveer €12,- . Aardig afgezet voor een ritje van maar 40km, maar het onderhandelen moesten we nog even onder de knie krijgen. De rit was aardig Thais. We gingen van de linker en rechter rijbanen om andere weggebruikers in te halen, ook afsnijden en bumperkleven zijn de normaalste zaak van de wereld hier. Dezelfde dag nog verder gevlogen naar Chang Rai. Met een taxi naar ons Guesthouse, Baan rub Aroon. ’s Avonds in een eettentje naar het Nederlands elftal gekeken!! Dit eettentje was zo leuk dat we er voor de rest van ons verblijf onze stamkroeg van maakten.