Dag 6 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sven Broekman - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sven Broekman - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

24 Juni 2014 | Thailand, Chiang Mai

Uitslapen en de wedstrijd laten bezinken. Daarna weer de scooter gepakt. ’s Middags de laatste pasdag van het pak gehad, alles zat als gegoten, dus kon reisklaar gemaakt worden. Bij het Junior house hebben we een trekking tocht geboekt, de retourbusreis naar Pai voor dag 8 en de treinticket naar Bangkok, voor dag 9. We waren verder die middag van plan om Lampang te bezoeken, maar vanwege de reistijd, ong. 5 uur hebben we voor een soortgelijk stadje gekozen, Lamphun. Dit was ongeveer één uur rijden. Na een trip tussen de 500 hoge bomen die beschermd worden door monniken en de weg richting Lamphun, zo’n elf kilometer volgen. De monniken hebben deze bomen allemaal een oranje strik gegeven om aan te geven dat ze beschermd zijn. In Lamphun met zijn tweeën voor 80 baht, €2 gegeten. Lamphun is naar onze mening nog niet erg toeristisch en straalt dat ook uit. Dit is vooral te zien aan de reactie van de mensen en de prijzen. ’s Avonds nog wat voetbal gekeken en toen slapen.