Dag 8 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sven Broekman - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sven Broekman - WaarBenJij.nu

Dag 8

Blijf op de hoogte en volg Sven

26 Juni 2014 | Thailand, Chiang Mai

’s Ochtends werden we om half acht gewekt door de gids. Om, om acht uur nog een half uurtje te lopen, waarna we werden opgepikt onze oude vertrouwde seaghway. We reden naar het olifantenreservaat. Hier hebben we een rondje op de rug van een olifant mogen rijden. Aan de ene kant super leuk en een klein beetje spannend, maar aan de andere kant dachten we wel bij ons zelf dat deze olifanten alleen voor het vermaak van ons in dat kamp zitten. Een minder leuke gedachte, maar niet verkeerd om over na te denken. In het reservaat hadden ze ook een olifantenshow. Bij deze shows wordt er een kwast in de slurf in de slurf van de olifant gezet, waarna ze een schilderij maken, erg triest. We wilden daar ook zo snel mogelijk weg. Op de rivier nabij het reservaat een bamboe raft gedaan. Was wel aardig, maar niet heel erg actief. Later de middag zijn we nog echt wezen raften. Dit was superleuk en een stuk intensiever! Nadat we weer waren gearriveerd in Chiang Mai rond zes uur namen wij de mini-bus naar Pai. Pai ligt ten noordwesten van Chiang Mai. Een mooie tocht met de bus van toch wel drie uur. In Pai een goedkoop guesthouse gevonden. ’s Avonds nog een beetje het stadje verkend.